نقش ما در فرآیند تجاری سازی = تبدیل ایده به طرحتبدیل طرح به محصول تامین مالی فروش محصول فروش دانش وطرح |
---|
صاحبان ایده های نوآورانه – اختراعات – ابداعات و . . . عملا غیرممکن هایی را به ممکن تبدیل نموده اند و ما در دنیای امروز برای پیشرفت به انسان هایی نیاز داریم که در غیرممکن ها متخصص باشند.
مزیت های ما در فرآیند ارایه خدمات تجاری سازی |
---|
مزیت اول: ارتقا دانش فرآیند مدیریت تجاری سازی در ۳۵ گام با هدف ممکن کردن بعضی از غیرممکن های موردنیاز فناوران و مخترعان
مزیت دوم: ارایه خدمات تجاری سازی تا مرحله اخذ نتیجه نهایی ( رایگان )
مزیت سوم: انتقال تجربه و آموزش به فناوران و مخترعین در مسیر اقدامات تجاری سازی با هدف توانمندسازی فردی
مزیت چهارم: به کارگیری روش های ریزکاوی منجر به کسب منافع و نتایج حداکثری اقتصادی و اجتماعی به جای حداقلی ها
مزیت پنجم: به کارگیری تکنیک های میانبر برای رسیدن به نتایج و اهداف با استفاده از توان و مهارت های Broker
آیا موافق هستید که در دنیای امروز دامنه تغییرات به قدری سریع و قدرتمند است که سیستم ها – نظام ها و قوانین تاب تحمل آنرا ندارند؟