هدف: حل مشکلات و یا رونق کسب و کار و فعالیت­های اقتصادی و اجتماعی

 

توضیح:

الف. شرح خدمات زیر به تناسب نیاز متقاضیان قابل ارائه است.

ب. متقاضیان خدمات در صورت کسب نتیجه هزینه دریافت خدمات را پرداخت می­نمایند و درغیر این صورت خدمات

ارائه شده رایگان خواهد بود.

ج. شرح خدمات مشروحه ذیل در قالب ارائه مشاوره- مربیگری- آموزشی خواهد بود.

 

                           شرح خدمات

۱. مدیریت انجام کارهای مختلف مطالعاتی و تحقیقاتی از قبیل مطالعات انتخاب برتر، تهیه طرح  BP، امکان­ سنجی،

ارزیابی خلق امکان­، توجیه اقتصادی، ارزیابی نتایج اجتماعی حاصله، مطالعات استراتژی،   محیط زیستی، مطالعات

مکانیابی، نظام­های بهره­برداری، مطالعات بازار و… منجر به نتیجه

…………………………………………………………………………………………………………………

۲. ارزیابی قیمت تمام شده و قیمت فروش- قیمت گذاری دانش فنی- محصول و خدمات- دارایی­ های منقول و

غیرمنقول- برند- ارزش­گذاری اسناد و سوابق- ارزیابی نتایج اجتماعی حاصل شده، به­صورت قابل دفاع در محافل مختلف

…………………………………………………………………………………………………………………

۳. مدیریت شناسایی مناسب­ ترین مکانیزم­ های تامین مالی

…………………………………………………………………………………………………………………

۴. مدیریت تعامل با سرمایه­ گذاران داخلی و خارجی

…………………………………………………………………………………………………………………

۵. مدیریت ارائه کاربردی­ترین مکانیزم­های شناخت بازار، نفوذ در بازار، فروش و بازسازی و حفظ بازار، برندینگ و… منجربه نتیجه

…………………………………………………………………………………………………………………

۶. مدیریت و مشاوره مباحث حقوقی از قبیل انعقاد قراردادها، استخدام­ها، ثبت هویت حقوقی مختلف، تدوین شرکت

نامه­ ها، ثبت مالکیت، ثبت طرح صنعتی، نام و علائم تجاری و ثبت برند و… منجر به نتیجه

…………………………………………………………………………………………………………………

۷. مدیریت و مشاوره در کل مباحث سازماندهی،بهبود روش­ها، منابع انسانی، استانداردها، مستند سازی و اخذ گواهی­ ها و مجوزات و… منجر به نتیجه

…………………………………………………………………………………………………………………

۸. مدیریت و مشاوره در تدوین چشم ­اندازها، ماموریت ­ها، اهداف، استراتژی­های منعطف و چابک، تاکتیک ­ها و… منجر به نتیجه

…………………………………………………………………………………………………………………

۹. مشاوره در طراحی، تولید، راه­ اندازی، بهره­ برداری، بدست آوردن تکنولوژی، تهیه لوازم و تجهیزات و مواد اولیه و… منجر به نتیجه

…………………………………………………………………………………………………………………

۱۰. ارائه مشاوره با هدف مدیریت بحران­ ها از قبیل اختلافات داخلی شرکا، استرس­ های بازار، تامین سرمایه در گردش،ررقبای موثر، تاثیر قوانین و سیاست ­ها، بحران ­های اقتصادی کلان

…………………………………………………………………………………………………………………

۱۱. مدیریت و مشاوره در جهت نوآوری و توسعه همه جانبه و پایدار منجر به نتیجه

…………………………………………………………………………………………………………………

۱۲. مشاوره در ایجاد استانداردهای مرتبط با اعمال روش­های مدیریتی و ایجاد امنیت برای برندها، مجوزات، مدارک ثبت

شده، اطلاعات و دانش فنی و ارائه متدلوژی برای پیشگیری از تخلفات درون سازمانی و برون سازمانی و… منجر به نتیجه

…………………………………………………………………………………………………………………

۱۳. مشاوره برای حضور در بازارهای مالی

…………………………………………………………………………………………………………………

۱۴. مشاوره در ایجاد هلدینگ­ ها- کنسرسیوم­ ها- VC- JV

…………………………………………………………………………………………………………………

۱۵. مدیریت و مشاوره در مباحث روابط عمومی، تبلیغات، اصول پرزنت، تهیه بسته معرفی محصولات و خدمات، برگزاری نمایشگاه و همایش ­ها، برگزاری کارگاه­ های آموزشی با هدف ارتقاء سازمان و… منجر به نتیجه

…………………………………………………………………………………………………………………

۱۶. مدیریت استفاده از خدمات BROKER به­ عنوان میانبرهایی برای حل مشکلات و رسیدن به راه ­حل­ های منجربه نتیجه

…………………………………………………………………………………………………………………

۱۷. مدیریت و مشاوره در مذاکرات اقتصادی- حقوقی- بازار و… منجر به نتیجه

…………………………………………………………………………………………………………………

۱۸. مشاوره و مدیریت در برگزاری مجامع و جلسات رسمی و قانونی

…………………………………………………………………………………………………………………

۱۹. مدیریت توانمندسازی سازمان و افراد کلیدی موثر در سازمان (آموزش- ترویج- مدل­سازی- طراحی سیستم و…)

 

 

 برای دریافت خدمات فرم مربوطه را انتخاب و با دقت تکمیل نمایید.